Reklamy biżuterii są bardzo romantyczne, sentymentalne i wzruszające. Na przykład – reklama Superbowl The Tiffany z 2017 roku przedstawiła wrażliwą stronę Lady Gagi, która zagrała na harmonijce i otworzyła swoje serce na świat, opowiadając o swoim nastoletnim życiu w Nowym Jorku.
Czy biżuteria oddziałowuje na kobiety w jakiś sposób, który miałby wpływ na ich życie emocjonalnie, osobiście lub zawodowe? Wiele kobiet odpowie na to pytanie twierdząco, wspominając na przykład pierwszy pierścionek otrzymany od pierwszego chłopaka. Taka biżuteria ma często bardzo dużą wartość sentymentalną i jest przez lata hołubiona niczym bezcenny skarb. Co ciekawe, wiele kobiet posiadających taką historię, przyznaje również, że po rozpadzie związku zazwyczaj sprzedaje pierścionki i każdy inny kawałek biżuterii, który o trzymały od partnerów. Nie dzieje się jednak tak dlatego, że przedmioty te tracą nagle całą związaną z nimi wartość emocjonalną. Jest wręcz przeciwnie. Często bezpowrotne pozbycie się takich pamiątek jest jedynym sposobem na to, by uwolnić emocjonalny ciężar, który pozostawił po sobie nieudany związek i z czystą kartą rozpocząć kolejny etap życia.
Biżuteria wyzwolona
Inną ciekawą rzeczą o biżuterii, jaką można usłyszeć od kobiet jest to, że w dzisiejszych czasach nie trzeba już czekać na to, aż jakiś mężczyzna postanowi obdarować je nowymi świecidełkami. Teraz już nie ma niczego nieodpowiedniego w widoku samotnej kobiety w salonie jubilerskim i panie skrzętnie z tego korzystają. Wiele kobiet bez ogródek przyznaje, że uwielbia kupować sobie biżuterię. Pojawił się nawet nowy, niepisany zwyczaj – zakup pierścionków lub kolczyków za pierwszą pensję z pierwszej pracy. Takie elementy biżuterii raczej nigdy nie stracą swojej wartości emocjonalnej i są wspaniałym prezentem dla kolejnych pokoleń kobiet. Zazwyczaj są to prostsze wytwory jubilerskie, jednak wartość niektórych przedmiotów niekoniecznie musi leżeć w wartości surowców, które posłużyły do ich wykonania. Taka biżuteria jest pełna znaczenia i nie ważne jest, ile jest warta w rzeczywistości.
Wiele kobiet kupuje dzisiaj biżuterię dla siebie, ponieważ jest to bardzo satysfakcjonujące w „wewnętrzny” sposób i przynosi pewną energię lub emocje. Typem kobiet, które kupują sobie biżuterię, są zazwyczaj kobiety, które mają zaufanie do biznesu, osiągnęły niezależność finansową i poczucie własnej wartości. Chcą zrobić osobiste, profesjonalne, a nawet sentymentalne oświadczenie. Taka biżuteria odzwierciedla to, kim jest kobieta i jak jest w stanie osiągnąć swoje cele w życiu, miłości i karierze.
Artykuł przygotowany we współpracy ze sklepem z biżuterią https://mybizu.pl/